YEA...YEA..DAPAT TOY BARU..SYOKNYERRR..

| |

Salam...dan selamat petang semer.....aduiii baru laa...lyana dapat ngadap lappy ni...bukannya apa..sekarang ni...nk kena ikut turn...
Hari ni lyana nak wat n3 sai...bungkusan yg lyana terima tngh hari tadi.Abg apik balik sek bg tau mama ada bungkusan utk mama...emm...bungkusan apa pulak ni...masa dok belek tu nampak nama kak wati....pastu baru teringat, baru ni kak wati ada minta add home nak pos kad raya katanya....mula tu..heran jugak lyana..ada ker raya haji org antar kad...tp x kisah lah..lyana ingt mungkin kak wati saja suka2 kot...

Sambil buka bungkusan tu...sambil berpikirfikirawat kak wati boh kad raya lam kotak pulak ni...isshh...pastu tengok kotak pun cantik jer...x sabar ni...nk tngk apa isi dia...soalsurprise.....rasa macam nak gi pelukpeluk kak wati...syoknyergelakgulingbila tengok isi kotak tu.., benda yg lyana dok cari selama ni...dah ada lam tangan..upanyer inilah kad raya yg kak wati maksudkan tu...tima kasih banyk2 akak...ha..nak tau benda apa..jom tengok...um?
. inilah bungkusan tu....

yg ni pulak kotak dia(cantikkan kotak tu...gambar munger ros lagi...)

jeng....jeng...jeng ini lah isi kotak tu...

EGG MOULD

P/S Kak Wati....tima kasih yg x terhingga buat akak,lyana x tau macam mana nak cakap tp klu akak ada depan lyana dah tentu lyana cium akak.Saaayanggg akak muaaahhhh<3

post signature







2 Komen♬:

mamalieyna said...

ni la namanya bulan jatuh ke riba..hehe..suke kan kalo benda yg teridam2 tetiba dtg...yg pntg org kasi seikhlas hati..mmg rasa berbunga hati!

Azura Suhaimi said...

Salam kak, wat pe tu? wah murah rezeki dapat acuan telur tuh, mmg best :)