MEE GORENG JER...YG ADA

| |

Ini menu kami sekeluarga utk lunch tengah hari tadi.Hari ni hubby dng ank2 x mau makan nasi.Disebabkan hari ni lyana masuk dapur pun dah lewat jdi menu ni..jer yg terpikir dalam kepala.Tadi sambil sembang dengan kak wati sambil goreng mee.
Hari ni...abg apik balik sekolah,masak pun x sudah lagi nasib baik la...dia cakap dia dah mkn kat
sek...(ishhh teruk sungguh mama ni..kan...)

Cukuplah utk ari ni...lyana pun dah betul2 letih ni....



post signature

5 Komen♬:

Watierman said...

Weh..letih berkebun ke letih goreng mee.....!!!Kantoi..dengan anak erk..Mama lepak tersasar dari waktu yg sepatutnya...sampai dapur...dah nak lupa..erk!!!

Nak mee cikit..berletiaq2x jugak...hulurq mai sepinggan!

PUTERA2PUTERI said...

ha betoi tu akak....ha marah ckit..heheheh ooppp jangan la marah ganas2...marah manja2 gitu....heheheeh kan dah kn belitiaq dah....

huluq mai kt ieta spinggan gak....ayaq sama tau....

Noorhodza said...

Makan mee pun sedap kan... ada lagi tak? eheheheh nak sepinggan

Kamsiah said...

beraya kat mana nanti?

indahhouse said...

Salam lyana,
slalu saya silent jer. arini nak wish..
Selamat Hari Raya AidilAdha, buat lyana sekeluarga :)