TU...DIA LAKSA KEDAH MAI... DAH....

| |

Selamat Petang kawan2.....

Dah petang baru lyana dapat nempek menu hari ni....apa taknyer...sejak ank2 dah pandai berkebun ni...terpaksa la...ikut turn nak guna lappy....aduii...

Sejak dah ada kebun sorang satu ni..masing2 pakat sibuk nk kutip hasil...tapi yg paling sibuk sekali abg Apik la...,balik sek.jer terus ngadap lapppy...sampai kadang tu...nk mkn pun x ingt punya asyiknyer dia dng kebun sayur dia tu...Memandangkan sek.pun dah nak tutup lyana x kisah sangt la...klu dia nk ngadap benda alah ni 24jam pun...lain la..klu time sek.memang lyana x bagi dia buka langsung lappy ni...

Menu lyana hari ni...sup ayam jer...laksa tu pulak menu sampingan.Tadi masa gi kedai terpandang la...pulak ikan selayang yg segar2 dan besar pulak tu...terpikir pulak klu buat laksa sedap ni...memandangkan ikan tu...besar2 lyana beli 4 ekor jer laksa pun lyana buat 1/2 bungkus jer...




post signature

11 Komen♬:

Watierman said...

Kalau laksa setengah bungkus baik bubuh kat Akak cepat....nanti mai ramai lagi..habih tak dan pulak....boh banyak tau..Laksa I like.....!

Chik Mi said...

jgn lupa kat chik pulak tau kita tukaq pinggan ngan cistat nak dak?

Sheila said...

laksa mai dah... awak hang x habaq mai ade laksa ...hehehe.nak cikit

PUTERA2PUTERI said...

alamak!!!!!!!!! gamaknya dah abis pa laksa tu....adussssssssssss...teluiq woooooooo...awat x wat bg habis sebungkus tu...kan dah x cukup.....

mamalieyna said...

nk ceket laksa tu...cedapnyer..huhu..nakkk.. :)..ni kategori tokleh pndg laksa, nk makan saje..hehe..kalo kite buat tak pnhnyer 1/2 bgks, wlupun berdua je nk mkn, harus sebungkus jugak! hantu laksa..hehe..

Izan said...

ada gak ujung minggu ni nak kene wat laksa ni. kempunan laksa kedah =)

LyanaSyaZam said...

KAK WATI...wokeh siap,tunggu depan pintu tau...

CHIK MI...orait..good idea..hihihi

LyanaSyaZam said...

SHEILA...la.ceq x tau kata hang pun suka makan laksa..x pa satgi ceq p antaq...hihihi

IETA..la..awat x mai awai2...klu wat sebungkus satgi kuah x cukup pulak..

MAMALIEYNA...sama la..kita,jenis x leh pandang mesti nk kena mkn ngeee..

IZAN...kat Italy ada ka jual laksa..hihihi

MaMaSyAzA said...

sedapnya laksa tu....lagi best kalo ada cabai melaka...tuang kicap...fuhhh sedap beb

indahhouse said...

Salam lyana,
lama tak dtg sini. apa khabar?
wah, nak lunch laksa kat sini bole?

ieda said...

dik sedappnya laksa tuh .. huhuh akak lebih suka laksa pining . sedappppp masam2 gutu kann

re : dik .. akak masih tgu cara2 nak letakkan divider tuh