MAU PULAK DIA BERGAYA

| |

Morning..........my all prend...
2/3hari ni...Lyana mls betul nak masak,klu masak pun masak ala kadar jer...entah naper virus M menyerang dng tiba2....klu time rajin tu...setiap inci umah Lyana godek...tapi klu dah malas sampai tahap maxima tu...emmm paham2 lah yer....

Disebabkan x dak mender yg Lyana nk updet Lyana pun tempek la...gambar pu3 Lyana yg sorang ni...entah macam mana nak pulak dia bergaya depan camera,selalunyer tu...bukan main susah lagi nak snap gambar dia...x mcm si abang,mcm2 gaya klu depan camera.

K....Jom layan gambar kat bawah ni...







post signature

4 Komen♬:

Watierman said...

Mak Borek anaknya rintik...hihii...mesti mak dia kecik2 dulu pun cam tu jugak....santapan mata...berbelang-belang dah akak nampak stoken tu macam kek akak pulak...kah..kah..kah!

MaMaSyAzA said...

amboi pandai bergaya...leh jadi model ni

mamalieyna said...

waa sudah pandai ee bergaya2, berposing2 gitu2an..hehe..cun2x.. :)

LyanaSyaZam said...

Kak Wati.....mama dia dulu masa kecik2 x pandai bergaya klu ambik gambaq mesti berdiri tegak cam nak nyanyi lagu negaraku hihihhi

MamaSyaza....hihihi

Mamalieyna....kena mood dia ok la..tu..klu x jng harap la...