NASI LEMAK DAUN PANDAN LAGI.....

| |

Salam......Hari ni...dapur lyana kembali berasap.Pagi tadi bekpes lyana n famli nasi lemak.Hubby yg mintak lyana masakkan nasi lemak ni..klu ikutkan lyana,beli jer kat gerai depan jln tu...memula nk buat nasi lemak biasa jer tapi abg apik pulak soh buat nasi lemak daun pandan,sebagai seorang ibu,lyana ikut jer...tekak ank2.Lagipun yang nk makan dia orang kan...
Lunch tngh hari tadi pun nasi lemak ni...jugak,lagi pun saja lyana masak lebih utk lunch sekali.

Entahla...2/3ari ni rasa cam ketandusan idea jer...nk nulis.betul2 blurrr.....x dak langsung idea yang menyinggah kat minda ni.Selalunya tu kan main byk mender yg nk dikongsikan bersama tapi sejak 2 menjak ni...emmmm...entah lah,fikiran melayang entah kemana.Mungkin faktor cuaca sama kot...yea lah...skrng ni...cuaca panas terik,kepala pun selalu jer...pening2...



Sambal Ikan Bilis


Nasi Lemak Daun Pandan


Rendang Daging


post signature

2 Komen♬:

HaSue said...

Kak..nak nasi lemak pandan satu pinggan!!nampak sedap tuh...lapo nengoknya..hehe

MAMASYAZA said...

sedapnya...kalo sambai tomeh ikan bilis...memang kegemaran akak...