ABANG APIK DAH POTONG.......

| |

Salam semua....Alhamdulillah berjumpa lg kita...dan Alhamdulillha jugak segala urusan bersunat Abang Apik berjalan dengan lancar.Syukur semuanya dah selesai.
Semlm majlis berkhatan beramai ramai diadakan di taman lyana...anjuran surau taman ni...best sangat sebab ada perarakan dan mandi bomba.Xceli lyana n hubby x plan pon nak bg abang apik bersunat taun ni...tp disebabkan semua kawan2 yg baya abg apik bersunat taun ni...dan semuanya joint masjlis yg diadakan tu...abg apik pun nk sunat jugak.Bila pikir balik dah dia nk lebih baik bagi jer...takut nanti taun depan dia x mau pulak ha...sudah..sapa nk jawab.

Majlis bermula pukul 8 lebih lepas pendaftaran diadakan majlis tahlil pastu,perarakan dan mandi bomba.Kanak2 yg paling kecik sekali bersunat semlm berumur 4thn tp hubby kata dia sikit pun x nangis...lepas jer...abis acara mandi bomba lyana sempat tengok doktor jln kan proses bersunat budak yg first,Ya Allah rasa x sanggup nk tengok abg apik nanti..macam2 yg bermain dlm pikiran lyana...disebabkan x sanggup nk tengok abg apik bersunat,lyana balik terlebih awal...nanti dengar citer dari hubby udah le...

Kebetulan kemarin..famli lyana n hubby semuanyer datang umah.Kiranyer kemarin mmg bizi sangt2.Sampai kemlm pun ada orang dtg umah tengok abag apik.

Rasa lega sangt sebab semuanya dah selamat,pikiran pun dah rasa tenang hati pun dah x susah lagi...ALHAMDULILLAH....




DUA SAHABAT KARIB



MAMA PUN NAK INTERFRAME GAK...









MENUNGGU GILIRAN...BEDEBAR DEBAR

DAH SELAMAT KENA POTONG


post signature

7 Komen♬:

Watierman said...

Lega....kan Apik..dulu masa Along..Untie cakap tak sakit cam kerengga gigit jer..sekali dia cakap Untie tipu..yg sebetulnya mana Untie tahu rasa cam nakan!!!

Dapat hadiah dan kumpul duit banyak tak?????Tahniah dah jadi anak teruna....Lyana..lepas ni sambut menantu lak kan!!!

[s][u][e][h][a][n][n] said...

uik...kita plak yang takut tgk diorang nak sunat..huhuhu

apa2 pun alhamdulillah..dah selamat :)

PUTERA2PUTERI said...

tahniah apik....pas ni dah boleh bangga la no.....

mamalieyna said...

hehe..lega dh selesai ye..meriah tul ek..siap bermandi bomba!

waa remote astro kt sebelah apik aje, msti dia yg control nih! tokleh gerak ee.. hehe..

miemiey said...

betul...miemiey pon takut gak nk hadapi ank kl sunat...serah kat abahnya pasal diorg ni ada pengalaman..kl ank girlz baru serah kat ite kan kot2 berank sok2 ...

Kamsiah said...

potong...ptong...potong..hehe...
saya dulu buat kat selasih specialist..sbb bersalin beberakali kat situ..anak yg sulung tu pun bawak pi bersunat kat situ...

MaMaSyAzA said...

wahhh best...selesai sudah...akak ingat lagi masa ami nak kena potong...pagi yg sama gak akak sakit nak bersalin...kelam kabut settlekan ami dulu...trus akak lak masuk labour room...memang caca merba betoi hari tu...masih tak lupa tarikh keramat 20/11/2007