FRUIT PLATE....

| |

ASSALAMMUALAIKUM.....
Ari ni...x der makanan yg lyana nk post kan kat sini...sebabnyer ari ni lyana masak simple sngt telur mata kerbau sorang sebiji hehehe...bukannya x der stok lam esbok tapi...tapi...malas tul ari ni...lagi pun lauk semlm ada lg la...

N3 utk ari ni...lyana nk post fruit plate pulak.Xceli dah hampir 2 minggu klu x silap la...barang ni sampai ke tangan lyana tp disebabkan bizi memanjang lyana terlupa terus dng benda alah ni...
Fruit Plate ni...koleksi vantage lyana yg terbaru.Ari tu kak yati (dealer vantage)ada antar catelog barangan vantage,aduiiii rasa cam nak beli semer sekali tapi....tapi....ongkosnyer enggak ada so terpaksa la...beli yg betul2 berkenan dihati...
Tima kasih yg x terhingga jugak buat hubby tersayang kerana memahami minat bini dia yang banyak songeh ni...hehehe...LOVE U SO MUCH muuaaahhhhh......




post signature

8 Komen♬:

Fazi said...

saya dah lama nak beli fruit plate ni. Ada satu cantik.. dah lama aim.. nanti ada kesempatan nak beli juga.

PUTERA2PUTERI said...

wah lyana pun dapat adiah gak no....tp yg lyana lg best kan....nnti bila ieta gi umah leh la rasmi no.....

LyanaSyaZam said...

Fazi...ha ah fazi klu beli pun x rugi kan blh dipelbagai guna kan...

Ieta...wokeh nanti ieta mai umah lyana kita rasmi no....

Kamsiah said...

jgn dok buat hiasan dlm lemari je heehe...kalau guna tentu anak2 seronok,kan...

mamalieyna said...

canteekkk..sayang lak nk guna ek..hehe..simpan wat perhiasan je..

Watierman said...

ooo Akak minta tengok jer..tak minat nak memiliki.....rumah sempit tak muat nak simpan excess dishes....semua yg ada diguankan sepenuhnya...tak ada yg simpan2...hihihi!

ieda said...

ermm akak sama ngan kak watie .. minat tgk jerk ..

kalau jadi perhiasan nieh .. hubby sungguh2 x suka .. huhuhuh .. kalau nak pakai ari2 .. sayang lak .. tak pecah .. sooo memang x akan beli .. tgk jerk ..

MAMASYAZA said...

wah bestnya..akak baru ada 2 set vantage...best kan kumpul2 cam ni..