LAST N3

| |


Salam semua kawan2 yg lyana sayangi.Maaf bebanyklah sebab agak lama lyana x bersiaran.Sebenarnya masa x begitu mengizinkan,byk sangat kejer yg perlu disettlekan sebelum sek mula dibuka.Alhamdulillah pendaftaran adik ke sek tadika pun dah settle semua.Boleh dikatakan bab2 sek ni...dah settle 100%.

Pada kawan2 semua nk jugak lyana bagitau ini n3 lyana yang terakhir utk taun ni(yer lah jap lg dah nk masuk taun baru hihihi). Dan utk taun 2010,lyana akan berhenti menulis seketika.Lyana sendiri x pasti lama mana lyana akan berhenti menulis,mungkin sebulan mungkin 2 bln atau mungkin jugak cuma 2/3 ari jer...hehehe bergantung pada masa dan keadaan.Disini lyana ingin mengambil kesempatan memohon jutaan kemaafan seandainya selama lyana berblog ni ada penulisan lyana yg mengguris hati sesetengah pihak.Biasa la kita sebagai manusia tidak pernah lepas dari melakukan kesalahan.

Xceli lepas jer sek buka lyana nk kena tumpukan sepenuh perhatian pada adik abang.nanti klu asyik dok ngadap pc byk kejer yg x jadi.Tapi InsyaAllah lyana akan cuba luangkan masa untuk ziarah kawan2 semua.Pada kawan2 yg no phone korang ada dalam simpanan lyana,InsyaAllah lyana akan kol atau sms korang semua.

Jutaan tima kasih pada semua blogger yg sudi jadi kawan lyana.Wapun kita hanya kenal di alam maya tapi lyana tetap sayang korang semua.Pada kak wati,wapun kita tidak pernah bersua muka tapi lyana rasa macam dah lama kenal akak dan lyana rasa rapat sngt,mungkin satu ari nanti klu ada jodoh kita jumpa yer akak,begitu jugak dng chik mi,teringin sangat lyana nk jumpa chik.

Oklah berapa minit jer lg kita nk smbut taun baru,lyana nk ambik kesempatan ni..utk mengucapkan SELAMAT TAHUN BARU(2010)SEMOGA TAHUN 2010 INI AKAN MEBUATKAN HIDUP KITA LEBIH CERIA DAN BERMAKNA.

Dan akhir kata sambutlah salam sayang dari lyana.LOVE U OLLSSS MUAHHHH>>>>
post signature

2 Komen♬:

LOVE2COOK said...

Happy New Year dear Lyana!!! Wish U lots of success and a blessed year ahead! :)

Owh, pls do come online if U have the time! ;)

♥♥AZATIESAYANG ♥♥ said...

salam lyana..x puas nk tulis kt box tue!k.atie harap klu lyana ada masa..beri la kabar berita ye!semoga pengorbanan lyana tuk anak2 akan brbaloi..anak2 makin membesar & perlukn perhatian kita..pasni mesti k.atie rindu ngan kunjungan lyana kermh k.atie...semoga lyana ceria selalu..okey!!