EEEMMMM....SEDAPNYER...

| |

Selamat petang....ari ni...agak lewat sikit lyana buat n3 sai mee kuah ni...Semlm ieta bg tau dia buat mee kuah tulang pastu masa gi jln2 umah dia punya la...terliur tengok mee kuah tu...aduhhh x tahan rasanya nak makan mee kuah.klu la...lyana dok sebelah umah ieta mesti dia dah antar semangkuk,betul x ieta hihihi.....
Pagi tadi lepas jer siapkan bekpes utk hubby dan adik abang terus jer...lyana gik kedai beli bahan2 nk buat mee kuah.Kebetulan pulak daging mmg dah ada dalam esbok.Resepi mee ni...lyana x ciluk dari mana2 pun,lyana main buat jer...apa yg lyana rasa nk bubuh lyana bubuh jer...dan hasilnya...emmmm....mmg sedap sngt lah...adik sorang jer dah 3 mangkuk...belum kira puan empunya diri lagi....emmm mmg puas sangat lah dapat makan mee kuah ni...ha lupa pulak,kiranya ari ni...pukul 10pg lyana dah siap masak,punyalah x sabarnya nak mkn.
Sapa2 nak join meh la...ada lagi ni...hik3x.....




ini tauhu sumbat,cikgu sebelah umah bagi


ini pulak bahan2 yg nk dimakan dng mee

post signature

5 Komen♬:

PUTERA2PUTERI said...

ha betoi tu..klu lyana duduk dekat bukan semangkok...ieta panggil mai makan kt umah......sedap la nengok mee kuah lyana tu.....oppp makan tuk ieta sama no.....

mamalieyna said...

alahai...terliur nyer saye... ^_^

teringin nk buat gk..tp tu la sbb jrg sgt buat, bila nk buat je kena belek buku resepi...adus...fail betul la! hikhik..

Watierman said...

Nak juga....Akak dah ada selera makan ni...nak juga!!!

ieda said...

ermm sedap nya dik ... leh cuba nieh .. akak baru buat mee houn soup semalam .. dah kuar kan tulang kat umah tuh ..

leh try nieh .. dah terliuq nieh

miemiey said...

mee kari kaa ni???????????