PEMINAT MAWI

| |


Satu hari seorang pengawal membuat rondaan disetiap bilik orang sakit mental, dalam rondaannya dia terdengar nyanyian yang merdu walupun tak bunyi macam suara Mawi tapi suaranya memang hebat dengan suaranya yang tersendiri mengalunkan lagu Intifada.

Kata pengawal itu dalam hatinya,"tak sangka ada juga orang yang sakit mental ni boleh menyanyi dengan hebat. Ingatkan radio atau kaset yang dipasang oleh pengawal yang lain." sambil melihat dari luar pesakit tu menyanyi sambil telentang di atas katilnya. Pengawal terus melalui bilik itu dan berjalan terus untuk meronda kebilik2 pesakit yang lain.

Setelah selesai pengawal berpatah balik. Apabila sampai ke bilik pesakit mental yang menyanyi tadi ia masih menyanyi tetapi kali ini lagu aduh saliha pulak. Dia menyanyikannya memang hebat, bagus sekali tone suaranya , cuma dia sakit mental aje kalau tak boleh buat album....tapi kali ini dia menyanyikan lagu aduh saliha tu dalam keadaan meniarap, lagu intifada yang mula2 tadi terlentang? pengawal tu hairan dan bertanya pada pesakit mental tu...

"kenapa kamu menyanyi meniarap? tadi terlentang?"

Jawab pesakit mentaltu.....

"Tadi SIDE A...ini SIDE B lah pulak...."

Pengawal tupun beredar dari situ dan berkata dalam hatinya.."betul jugak"

FlowerRoseRedSparkleBar Pictures, Images and Photos

8 Komen♬:

iedaLUVsham said...

ahahaha!!! lawak lah! :)

mamalieyna said...

ekekeke...lawak aa, first time dengo..hahaha..

Watierman, rmanbkr said...

Salam Lyana.....dah lama tak dengar kaset yg kena alih2 ni...mesti pesakit tu orang lama jugak tu!!!..TQ for making me smile!!

Bro Schumi said...

Nasibaik org tu tak nyanyi lagu "aduh sakitlah"

NURUL said...

hehehee.....tergelak sesorang bace lawak ni...ape lg lyana...masukla contest 'dialog lucu'..rasanya ada contest nih...;)

Pisyek said...

haha... sengal gile...

camne la pak gad tu leh terpengaruh ngn pesakit tu..

hehe... =P

Anonymous said...

http://synad2.nuffnang.com.my/nn_click.php?s=4b71d85a&urlid=7375918&ref=adik-abang.blogspot.com/&id=1004832&bid=77160&goto=www.misterpotato.com.my

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛