HA..KLU CAKAP NK MAKAN APA KAN..SENANG...

| |




Salam...ari ni...adik abang cuti,so rileks la sikit,tp lyana tetap masuk dapur awal sebabnya ha apa lg nk ngadap lappy ni..la nk klik2.Wah...sekarang ni kan main suka klik2 kat blog orang hikhikhik..Menu lyana ari ni macam pic kat atas tu la...nasi minyak ujan panas.Ari ni...lyana x yah fikir nk masak apa,tyn hubby, dia cakap buat nasi ujan panas.Ha..kan senang bila mama tanya nk mkn apa abah bg tau jer...idak la..pening kepala mama nk fikir..Eh korang suma dah mkn ker..ha klu belum jom joint lyana mkn..meh la cepat nnti abis pulak...

8 Komen♬:

Nazz said...

huuu... sedapnya.. !!

PUTERA2PUTERI said...

lyana.....ok la ckit...tp chatbox tu x dak gak...n3 je ada...wah sedapnyamenu ari ni...

PUTERA2PUTERI said...

lyana.....ok la ckit...tp chatbox tu x dak gak...n3 je ada...wah sedapnyamenu ari ni...

rash said...

wah rajin nye.. nmpk sedap la ^^

NuRul said...

nasi wana warni~~~mesti sedap..
rajin sungguh kak lyana klik mengelik~
tapi besh tau...kalau dah asyik buat kdg2
khayal

cikTi said...

sdpnye kak,.
meh la sini siket,.

* mEsSy * said...

nmpak sempoi la nasik to.. pos sepinggan.. ngeh3.. :)

onniey84 said...

pandainya lyana masak..mcm cheff la...nmpak sedap, mesti sedap kan