ISNIN YANG CERIA

| |




Salam Isnin yang ceria, seceria hati aku juga hari ni.....Pagi tadi masa jenjalan umah IKA,terpandang lah pulak crispy crabstik kat umah dia...emmm...nampak sedap pastu teringatlah pulak crabstick aku yg dah lama ada lam esbok, balance buat popia ari tu...

Daripada benda alah tu...dok sejuk membeku jer...dalam esbok lebih bek...aku amik resepi Ika,tapi alamak serbuk cukup rasa xder lah...pulak...tapi ika kata xder pun x per...so aku goreng camtu jer.....emmm mmg sedap dan rangup sangat,adik pun suker...abg apik x tau lah...pulak kena dng tekak dia ker...tak...tunggu dia balik sek nantilah...utk hubby pulak mlm ni goreng lain .....

post signature

1 Komen♬:

cinta lea ixora said...

crabstick goreng cmtu? mcm best je.. kena try nie.. hehe