KARI KEPALA IKAN

| |


Salam semer....Pagi tadi lyana dah wat n3 pasai apam gula hangus tapi x buat story pun pasai apam tu...Semlm masa dok godek2 tngk resepi dlm MYR terpandang lah...pulak apam tu...emmm...tngk cara2 buatnyer senang sangt kebetulan bhn2 yg nk guna pun semer ada dlm stok pastu baca pulak ruang komen 64komen mengatakan apam ni sedap...so aku pun apa lg masuk dapuq start la...projek mengapam ni...dan hasilnyer mcm gambar kat bawah tu...la...emmm sedap sngt gebu pulak tu...happy sngt coz percubaan pertama menjadi dan yg paling penting ank2 n hubby suker...

K....stop pasai apam tu....tngh hari ni...menu utama aku n famly kari kepala ikan,ikan yg sama cam yg ieta masak kemarin sebab orng yg sama gak bg kat kita org.Masa hubby bawa blk ikan tu...mak oiii...besaqnyer gerun aku nengok...x pernah aku mkn ikan yg besaq cam gini sbb x masuk la...ngan tekak aku...ank2 lg la....tapi dah org kasi rezekikan....aku mintak tlg hubby siangkan ikan ni...hubby potng kecik2 x lah ngeri sngt tngk...pastu aku bg kat jiran sebelah menyebelah sorang sikit,klu aku n famly jer yg nk mkn mmg x abiss....

Kepala ikan tu...aku msak kari isi dia aku goreng garing...emmm mmg sedap la...ikan baru kan...manis la....Oppppssss kepala ikan tu...dah x nampak bentuk kepala sbb aku soh hubby ptng kecik2....


post signature

6 Komen♬:

mamalieyna said...

waa lamanye tak pekena kari kepala ikan ni..jd teringin la pulaks dh negok ni..nmpk sungguh lazat n enak tuu.. :)

sunkist said...

smlm tengok umah ieta.. hari umah lyana lak.. esok lusa ntah umah sapa lak.. umah kita kot.. hehehe

ZaEr.. said...

wah...kalau mkn nasi ramai2 kena plk ngan kari kepala ikan mmg licin periuk tu!!

ZaEr.. said...

wah...kalau mkn nasi ramai2 kena plk ngan kari kepala ikan mmg licin periuk tu!!

LyanaSyaZam said...

mamalieyna...jom pekena nasi ngan kari tu...sedap woooo

sunkist....Ha ah la...ikan yg sama la...sunkist...

zek....ya...betul..nak diet pun terbantut...hihihi

LyanaSyaZam said...

mamalieyna...jom pekena nasi ngan kari tu...sedap woooo

sunkist....Ha ah la...ikan yg sama la...sunkist...

zek....ya...betul..nak diet pun terbantut...hihihi