DAUN KESUM BUNGA KANTAN

| |



Haloooooooo.......Emmm...nak celoteh apa pulak hari ni...yekk...sejak 2/3 hr ni x der citer yg menarik nak aku kongsi ngan kawan2 semer sebab tu...lah aku asyik tayang menu aku jer...yer lah dari blog aku ni...x ter updet bih baik aku tempek apa yg aku aku masak.

Semalam ieta masak asam pedas tumis hari aku pulak yang masak,ikan yg sama jugak,tp resepi x sama.Yer lah,macam yg ieta kata,selagi stok ikan dok ada dlm esbok dan sebelum xpired bih baik habiskan nanti klu dah xpired dah x sedap dah....

Kahh...kahhhh...mesti KAK WATI gelak besaq tngk menu aku hr ni...apa x nyer,sejak 2/3 ni...menu aku ngan ieta sama jer...Biasa la...akak...nama pun kembaq kan,citarasa pun sama lah....hik3x.
Semlm plan ngan ieta nk buat kue abuk2 tapi aku x jadi buat sbb hubby n ank2 x bapa suka.Klu x, lg meriah blog kita orgkan....menu yg sama gituuuuu....

Cam ner...asam pedas aku ni...ok x?ok lah tu...jom layannnnnnn........

post signature

7 Komen♬:

CINTAMANISZ Lite said...

Mmg nampak sedap masakan hang ni...
Mgkn rasanya lagi sedap, haha..

Watierman said...

Salam Adinda ku....yang terkejut beruknya...tu...gambar tak keluarq lagi tau2 nampak nama Akak keluarq dulu....dah le capital letter..mera & besarq lak tu...memang ada cap mohor kat dai hampa dua orang...kembarq tak seiraih!!!!!Ha...tegeliat lidah sendiri nak sebut..padan muka ku!!!

MaMaSyAzA said...

amboi lyana..sedap tu..akak pun suka..asam pedas tumis..tambah2 kalo ikan pari...sedap tau...

Izan said...

ya ampun... asam pedas ni lg mengancam. capuccino saya tolak tepi kalau ada asam pedas ni depan mata. =)

LyanaSyaZam said...

cintamanisz....nak tau sedap ker x meh la..raser hihihi

Kak Wati...ha ah akak oii dah ada cpo mohor dah yg kita org ni kmbar x seiraih mal len pak asing hik3x

mamasyaza...emmm...mmg best sangt

izan...nanti mskkan asam pedas utk cik hubby awak tu...soh dia raser

atie said...

Cam sedap jerk...hihi.Sudikan ambil award kat blog kaktie

idayusof. said...

Favourite akak tu....Letak kuah lebih dalam nasi pastu tuang kicap sikit.MMMMMMMM SEDAPNYEEEEEEE.......