GOOD BYE CELCOM

| |

Sebagai rakyat Malaysia yang melanggan Jalur Lebar,sepatutnya mendapat hak yang sama...tidak kira yang berada di kampung,pekan atau bandar.
Apa yg menyedihkan,celcom broadband yang war-warkan boleh mencapai 1mpbs hingga 5mpbs merudum kepada paras bawahan 100kbs kerana tiada liputan 3g yang maximum...kalau setakat yang ada edge/gprs..baik lupakan !!!!
Adakah 3g hanya untuk org kota???(Jgn marah haa org2 kota !!!)

Memang hampa apabila terpaksa membayar khidmat 3g tetapi mendapat liputan yang agak mendukacitakan....
Agaknya bilakah 3g benar-benar boleh merobos ke pseluruh pelusuk negara dan ceruk????
Dengan perasaan yang agak tidak pueh hati..streamxy jua menjadi pilihan setelah kecewa dengan perkhidmatan yang digunakan sekarang...Maka dengan kata putus Lyana ucapkan selamat tinggal pada Celcom Bband pada akhir bulan ini dan selamat datang Streamyx. He..he..he !!!

FlowerRoseRedSparkleBar Pictures, Images and Photos

7 Komen♬:

mamalieyna said...

huhu..tu la en celcom ni..mmg tak puaih hati kan..asal kata balik kg jer, tokleh ler online..huhu..sedey..!

cikmin said...

yehaaaa! welkam to stimix...cikmin pun pakai ni jek..xde nak buang masa dgn beruk2ben tu...hihihi...

ZiE FAUZi said...

aka ku ikut jejak langkah mu..huhuhu..berukband celcom ni semakin teruk..memula jer ok..

irahehe said...

sesungguhnye strimix la pling bez stkat nie..tiada tndingn..hehe~

BRO SCHUMY said...

P1 ker celcom ker 2x5..

Anonymous said...

mmg leceh la pakai berukbend ni.. org pun tggu dok umah sendiri mmg nk guna strimix gak..

✿ shuhada said...

baik layan streamyx.. aku pakai ok jek n saaangatla berpueh hati hehe