MAKAN MALAM YG SIMPLE....

| |

Salam....huh...dah mlm baru sempat nk wat N3...siang tadi sibuk sesangat...apa yg sibuk sangt pun x taulah...hehehe...Jeng...jeng...jeng...ini lah dinner lyana n family mlm ni...ada 1 lg menu tp x sempat nak snap pic...sebab dah x sabaq sngt nk mkn...ayam bakaq black paper bermayonis...resepi Ros Tokyo...naget ni...naget homemade tau...pun cedok resepi Ros Tokyo jugak....tp naget tu...lyana ubah sikit resepi dia,mengikut citarasa lyana...Mlm ni mkn yg ringan2 jer...x boleh heavy sngt nnti barat badan naik ha...sapa nk jawab...sekarang ni...pun rasanya badan dah naik...nk cotrol mkn....????emmm....pantang tengok makanan depan mata mkn ingt x ingt jer...hehehehe...





naget tu...goreng terover sikit sebab dok asyik tengok Na O Mei..

Yang ni...belum digoreng lg...dia pun nk interframe gak...
FlowerRoseRedSparkleBar Pictures, Images and Photos

4 Komen♬:

PUTERA2PUTERI said...

amboi sedap nmpak nuget tu.....leh antaq kt ieta ckit x?????nk rasa gak sebelom wat sendiri....

kulop ludin said...

memang takleh tahan kalau nengok blogger cete pasal memakan...

peh, telior teman..
great post!!

RiNa FaRiD said...

nmpk sedap la nuget tu :D

Kamsiah said...

lyana...sama la kita ni..niat nak diet tu sentiasa tersemat dihati...tp mulut..pantang nmpk makanan..tolak batu dan kayu ja..