LAMANYER...LYANA X APDET BLOG....

| |

Salam....wah...wah... lamanyer lyana x mengapdet blog...kebetulan pulak ari ni...lyana wat bihun sup so...bole la..interprame bihun sup lyana ni...alaa bihun sup simple jer...janji sedapkan..klu korang nk tahu tadi sebelum nak ngadap pc dah 3 mangkuk lyana belasah...mak aiii...mkn ker apa tu...kahkahkah.Xceli dah bnyk ari teringin nk mkn bihun sup tp malaih nk masak itu ler jadinyer.Plan nk masak sup tulang tp semlm masa gi market...tengok tulang memang betul2 tulang x dak isi langsung....ishh x kan nk mkn tulang jer kot...emmmm...last2 lyana beli jer daging cincang,klu daging yg no1 tu x sedap pulak nk buat sup.
Oklah lyana nk out dulu sebab bnyk kejer dok tunggu lyana ni...pada geng2 NUFF kita jumpa mlm nanti yeaaa...byee



FlowerRoseRedSparkleBar Pictures, Images and Photos

6 Komen♬:

PUTERA2PUTERI said...

salam lyana...
maap ye td kalut ckit la nk mai antaq roti jala...x pa ieta mai antaq cendol...ok x?????buh mai bihun sop tu....

Watierman, rmanbkr said...

Lyana jgn lupa Akak sepinggan ya!

ALoNa [CintamaniszLite] said...

bihun sup satu!!!
air teh o suam satu, ek!!
hehe..

aNIe said...

Liyana...menggoda beehoon sup tu...nasib baik dah malam...

|| NaFiRaa || said...

sedap sungguh bihun sup tuh.. nak2 kalo dapat makan time mlm.. meleleh..:)

Ichigo said...

hum.. nyum nyum, nampak macam sedap