Makan-makan Raya Ke5

| |

Ntah ler aku rasa kerap sgt buat BBQ sepanjang tahun nie..mungkin dah jadi peberet aku sekeluarga lakukan xtvt ini.....maklum ler sekarang ni dah pandai buat satay dah tu dapat pujian ramai pulak tu....hihihihi...

Hari raya ke5 kita org x pelan gik mana2 coz raya ke4 aku n famli dah terjah suma umah adik beradik,x der satu pun yg tertinggal.Disebabkan x der xtvt yg nak buat kita org pun plan la bakar satay.X jemput sesaper pun,kita org adik beradik jer.Satay pun cuma buat 2ekor ayam jer...pastu grng beehoon sikit n rebus nasi himpit,kiranyer menu pun simple2 jer.yay!










post signature

3 Komen♬:

LyanaSyaZam said...

haa dh ok pun ruangan ngomel2 nie..klu idak tak bleh mashuk..!!

mamalieyna said...

dh ok ee,testing 1,2, 3..yela dh ok :)
*eheh...org makan ketupat rendang, ni layan sate lak..pepun best tu BBQ :)

LyanaSyaZam said...

mamalieyna.....
suka yer dah ok...hihihi lyana buat suma ni..utk mamalieyna la...sbb lyana tau mamalieyna suka masuk kat sini...