E-Card Salam Aidilfitri

| |

Pada pengunjung semua yang masuk ke sini secara dengan sengajanya atau tidak sengaja sudikanlah kira menerima kad ucapan Selamat Hari Raya Aidilfitri sebagai pengganti diri memohon kemaafan andai ada salah dan silap perkataan mahupun perbuatan yang menyinggung hati dan perasaan kalian.
Semoga menjelangnya 1 Syawal , hubungan keakraban silaturrahim sesama kita tetap berpanjangan buat selamanya.
Akhir kata "RAYA JEMPUT LER DATANG RUMAH"celebrate




post signature

18 Komen♬:

miemiey said...

wah!cantik kad raya..cam ane nk buat kad raya sendiri yee..lawa laa..selamt hari raya buat iyana sekeluarga yee...maaf zahir batin..mimi ambik kad ni yee...????

miemiey said...

wah!cantik kad raya..cam ane nk buat kad raya sendiri yee..lawa laa..selamt hari raya buat lyana sekeluarga yee...maaf zahir batin..mimi ambik kad ni yee...????tq lyana,,,

ibuayu said...

Selamat hari Raya.Ibuayu ambil ye kad ni .Tq

LyanaSyaZam said...

miemiey....

salam mimiey makasih yer sudi amik card yg x seberapa ni

ibuayu...
makasih jugak buat ibuayu sudi amik card tu...

ijayuji said...

Salam kak lyana!! kita dah ambik tgh kumpul byk2 dulu ehehe..tenkiuuu!! santek!!! :-)

LyanaSyaZam said...

ika...

tenkiuu ika sudi amik card yg x seberapa tu..

Watierman said...

Salam Lyana...akak pun amik jugak ni...nanti akak tempek...yer...Tq...so sweet baju raya tahu lalu ker??Sealamt Hari Raya juga buat Lyana sekeluarga!!!

Syuhada Kamal said...

salam lyana..

sy amek kad ni yer..cantik..tq..:)

cinta lea ixora said...

waahhh.. cantiknye kad nie... amek ea

MrMrsFaiz said...

Salam ziarah,

Terima kasih sudi singgah ke MrMrsFaiz. Selamat berpuasa dan Selamat Berhari Raya. :)

LyanaSyaZam said...

mana cantik sgt kad raya tu...pakai buat2 camtu jer..mekasih pd yg sudi amik...salam menjelang aidilfitri :)

mamalieyna said...

waa akhirnya ada gk org layangkan kad raya utk saya..best2x.. :)..time kasih lyana..kite tempek kt umah kite nnti ...yeeeaa!

mummyseri said...

kite dtg amek kad rayer jugek ni..:)tq

Jieda said...

lyana..saya pun nak amik jugak la kad raya awk ni ye

aisyahumaira said...

waah..nak jugak kad raye..

thanx lyana..nnt nak tempek kat rumah baru..

LyanaSyaZam said...

pada semua thanks coz sudi menerima kad raya dr lyana...salam lebaran

CINTAMANISZ Lite said...

Slm..akak amek kad nak gantung kat blog akak ye..

Dah amek kad raya akak??

CuTeMiUt78 said...

salam singgah sini..
kita dtg nak kutip kad raya.. mekacih ya sudi beri kad raya ni..

selamat hari raya aidilfitri.. maaf zahir batin