Tak Perlu Tajuk

| |

Alhamdulillah hari ni.. genap 28hr kita umat islam bepuasa raser sekejap jer...dah nak raya, cuma tinggal satu hr jer...lagi.Sedih la...pulak Ramadhan dah nak pergi,mudah mudahan taun depan kita akan berjumpa lagi dengan bulan yg mulia ini...

Persiapan raya untuk myfamly Alhamdulillah dah siap suma,brg2 yg nak bawa balik kg pun dah siap aku pack.Semangat betul ni..nak balik raya.....raser2nyer suma SIL aku dah berkumpul kat umah MIL x sabaq nak jumpa dia orang suma.Cuma apa yang aku sedih kan huhuhu...... mak ayah kat kg,huhuhu..... sedih sngt coz taun ni kami adik bradik suma beraya kat umah MIL masing2 raya ke3 baru balik umah mak.Adusss sedih giler bila mengenang kan mak ayah kat kg tapi sib baik la...adik aku yg bongsu tu...umah MIL dia dekat dng umah mak so...boleh la..dia berulang alik ke rumah mak.

Malam ni...pas hubby balik keja kita org akan terus balik kg.Hr ni dapur aku off lg,dekat ujung2 Ramadhan ni rasa malas pulak nak turun dapur ye...lah sumanyer dah siap aku kemas so mls aku nak kotorkan dapur aku ngan minyak...mlm ni aku n famli berbuka kat kg.Esok pulak plan nak buat kuih siput ngan MIL tp x tahu la...menjadi ke x plan tu...harap2 jadi la...boleh katakan tiap2 taun MIL mesti buat kuih siput sebab ia salah satu kuih peberet kami suma.

Raser2nyer ramai kawan2 yg dah bertolak balik ke kg kan...So behati hatilah semasa memandu ingat org tersayang.Semoga selamat sampai ke destinasi masing2.

xpost signature

0 Komen♬: