Kad Raya Yg Pertama

| |


Yea...Yea...dah dapat kad rayer...syoknyer...kad ni datangnyer dari kawan maya aku yg berada nun diseberang laut China Selatan...Maria..Makasih yer Maria diatas pemberian kad yg cantik dan unik ni..

post signature

7 Komen♬:

mamalieyna said...

dpt kad raya..??...bestnyer..susah no nk dpt skrg ni, sapa2 yg dpt tu kira beruntung bangat!

merpati66 said...

salam teringat dulu2 kalau dpt kad raya punya le seronok..sekarang semua ecard ajee

shi3la said...

wahhhh awal dah dapat kad dahh..

salam kenal kak..kiter xchange link ok..

salam Ramadhan juger yer

LyanaSyaZam said...

mamalieyna!!!

ha ah la mamalieyna best sngt ni dpt kad rayer,x per nanti kita antar kad raya kat mamalieyna tunggu tau

merpati66!!!
yer la...lyana pun dah lama x dapat kad raya yg dapat ekad jer...

sheila!!!
salam kenal sheila...akak dah add shela

pn-iena said...

wah meriah2 dpr kad raya! hehehe sekejap jer dah nak raya kan... =)

miemiey said...

kad raya..awalnya dpat ..tapi tak pe kasi merih nk raya 2 mgu lagi..kuih raya nk siap ke..bju raya...

LyanaSyaZam said...

pn-iena!!!
yer laa pn-iena sekejap jer dah nak raya tapi kue raya x der lagi ni hihih