TRIP TO LANGKAWI

| |

Hari Sabtu yg lepas aku n famli sebelah hubby pergi brcuti ke Langkawi.Xceli kita orang x plan pun nak pegi kiranyer ini plan last minit la...pegi sana bukannya nak gik melawat pun,adik ipar aku la...beria2 sangat nak pegi shpng.Mulanyer takut gak...nak gik yer la skrng ni..kan..wabak H1N1 semakin menular tapi kita orang bertawakal jer dan berserah sumanya pada YANG ESA.


Siap sedia nak bertolak

Lepak tunggu ketibaan bot bersama famili mertua

Tiket pergi - balik


Dah sampai Langkawi pun

Lawatan tapak beras terbakar

Nie ler rupa beras terbakar

Tak tau mana nak pilih kain batik

Abg apik dok asyik pilih keychain

Kenangan di perkampungan Mahsuri

Kubur Mahsuri

Dihadapan rumah pandak mayah(bapa mahsuri)

Tempat asal buaian Mahsuri

Potret ilustrasi Mahsuri

Telaga Mahsuri

Bahagian dalam telaga mahsuri

Basuh muka ..sejuk tul air telaga tu


Bergambar kenangan di Telaga Mahsuri

Shopping di Hj Ismail Group

Melawat tempat buat minyak gamat

Keseluruhan menjual barangan berasaskn gamat

Minyak gamat yg siap di masak



Atas bot

7 Komen♬:

tembun said...

caya tak kalau dw kata xpernah sampai langkawi algi:(
huuuu
teringin nak gi Tau!

mila said...

ooo..p x habaq pon... org nak pesan gunting...nak merajuk la cam nih...

LyanaSyaZam said...

Tembun !!
toi ker x penah smpai langkawi...
takpa nnt plan hjg thn nie gik sana..
beshh woooo....

Mila !!
soweyy..plan last minit..x sempat nk habaq..lagipun p hari balik hari jer..

tembun said...

betoi...
nti sy cuba ke sana:))

ai said...

Mak aiiiiiiiiii!! Penoh bonet! Ni betol sopin sakan ni... :P

c-idah said...

salam...
wah g langkawi ke?best kn?
bulan 5 lepas idah g sana..
memang best!!
barang murah2 kt sana..

nie nk raya nie..sesuai p sana..
pinggan manggkok murah2..
boleh glerrr nengoknye..

banyak x shopng?

LyanaSyaZam said...

ai!!
bukan senang nak beli..lagipun kat sana murah klu kat belah sini mahal la..

c.idah!!!
salam.betul la idah brg kat sana murah2,rasa cam nak beli sumanyer...hihi..lyaa cuma beli set pinggan mgkuk jer....dengan coklt utk ank2.kain batik n pelekat tu biasa la klu pegi wajib beli