KOLEKSI LAGI.......

| |

Salam.....pagi ni...cam biasa bngun pg terus kejutkan abg apik.Hari ni...agak liat sikit abg apik nak bangun mugkin semlm tido lewat kot....lepas abg apik gik sek terus aku siapkan sarapan utk hubby.Sarapan pagi ni cuma nasi grng jer..

Dah settle semer kejer dalam umah,aku bersihkan kawasan luar umah pulak.Dah bnyk rumput dngn pokok2 yg x sedap mata memandang tumbuh maklum ler 2 3 hari ni asyik hujan jer...so apa lagi pokok2 tu pun tumbuh dng segarnyer.Tapi aku cuma bersihkan sikit2 jer rasa malas pulak.....esok pagilah aku sambung len itu pun klu rajin ler...klu x eemmm.......

Tadi time aku dok belek2 koleksi aku trpikir lak nak ambik gambo n tempek kat blog aku.Bukannya apa sesaja ler dah x der gambo yg nak tempek so aku tempek jer koleksi yg aku ada tapi x semua la...simpan untuk esok2 pulak.nanti klu dah tempek suma dah x der gambo lagi dah.

Tengah aku dok syok updet blog, ank aku yg 2 brdik tu baguih punya dok main bunga hiasan aku,mak oii apa lagi mcm singa lapar ler aku dibuatnyer.sesaja jer ank2 aku ni nak bg temp.aku naik mendadak.

Ok lah dah x der mood nak celoteh lagi.layan jerlah gambo aku yg x seberapa ni









1 Komen♬:

mila said...

kak, ada katalog vantage baru.. barang gantung2 hiasan yang kecik2 pon ada... nnti balik kg mila bwk no..