DAPAT JUGAK......

| |

Yes...yes...akhirnyer dapat jugak aku cari award yg lain dari yg lain untuk bagik kat blogger friends aku.Wapun award ni.....x secantik award org len tapi aku ada cara aku sendiri untuk hrgai kawan2 aku.Harap kawan2 sudi terima yek....

Hari ni...sengaja aku on awai pagi.lepas jer abg apik gik...sek terus aku on sebabnyer kejap lagi aku nak sambung zzzzzzzz......kepala aku dah terasa blur sesangat ni...rasa mengong pun ada,apa x nyer semlm asyik sangat melayari dunia internet sedar2 jer dah kul 4pg.Alamak kelam kabut aku masuk bilik takut esk pg terbabas pulak tido aku tp sib baik ler pukul 6 lebih aku dah sedar tapi kepala mak aiii...rasa biol....Sementara tunggu van sek abg apik mai smpat gak aku kemas umah mana yg patut.Hai kantoi lg ler nak brsihkan halaman umah...x per ptg2 sat gi lah....

Pagi ni....bekpes aku senang jer...roti sapu mentega dengan teh o panas.Hari ni..dapur aku off malas nak masak n dah tak tahu nak masak apa.Nanti abg apik balik sek ajak hubby makan kat luar jer... esk pun dapur aku off jugak sebab nak balik kg hubby,ada kenduri.

Ok lah aku stop kat sini dulu...aku nak masuk bilik sambung zzzzzzz.....buka aircond tarik selimut n peluk bantai fuhhhh....bestnyer tido......oopppsss sori kali ni...x der gambar nak layan, aku malas nak tempek sebab kepala dah biolll....sangat ni.....caauuu.....


0 Komen♬: