Apa Yang Aku Buat

| |


Salam.....dah lama aku x buat n3 pasai xtvt aku.Hari ni lepas jer sahur sementara nak tunggu solat subuh terus jer aku on line,baca paper aku cuma baca tajuk yg berkenan dihati jer,bab2 politik ahhh malas nak layan.Selepas tu sempat gak aku terjah umah kengkawan hihihi.....tumbuk

Hari ni..tahap kerajinan aku mececah tahap maxsima,wah kiranyer hari ni...aku betul2 rajin la...lepas jer solat subuh aku mula xtvt aku dng melipat baju yg dah 2 3 hr aku x lipat(faham2 lah yer klu dah 2 3hr x lipat)hihihi....dah settle suma bab lipat melipat ni...aku mula pulak mengemas kat dapur abis suma bahagian dapur aku godek.Dah puas dng hasil kerja aku kat dapur aku mula ngan ruang tamu pulak...sambil mengemas kat ruang tamu sempat gak aku gurau ngan hubby iisshh sofa ni..klu tukar baru mesti lg brseri ruang tamu kita kan bang hihihi..... hubby hanya tersenyum penuh makna,boleh katakan setiap inci ruang umah ,suma aku godek.Selalunyer klu nak buat housekeeping aku tunggu hubby off baru kita orang akan buat sama2 tp mmandangkan hari ni x der kejer nak buat so aku buat sendiri jer.ketukmeje

Dah settle suma kejer umah aku kejutkan adik abang bngun mandi,pagi ni...adik abang masih nak mandi air panas apa taknyer air paip dah macam air dlm fridge sejuk sesangat.2 3hr ni...asyik hujan x brenti tp ok gak bila hujan bulan posa ni...badan pun x lah rasa letih sangat.Dah siap suma kita orang gik Giant shpping brg dapur.kebetulan pulak hr ni ada IT fair kat Giant sempat gak singgah,hubby beli 1 2 xsesori lappy.Wapun masih awal tapi kat Giant orang dah ramai,mcm ni lah keadaan kat Giant Kulim,sejak pembukaan hujung bln6 sampai skrg orang x pernah pun reda.hah

Settle beli brg dapur berbagai terus gik klinik Iman kat Tmn Selasih ambik ubat abg apik...ramai pulak hr ni kat klinik tapi x tunggu lama sngt la....mulanyer abg apik nak puasa full day tp blk umah aku suruh buka sebab nak kena mkn ubat.Hari ni dapur aku off lagi...nasi lauk dan kuih suma aku tapau jer...ye la...dah seharian buat kejer umah letihh....penat

Selesailah sudah xtvt aku sepanjang hari ni...
starstarstarstarstarstarstarstar

post signature

1 Komen♬:

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam...buat ler pa yg patut....dan termampu...huk4