BALIK KAMPUNG

| |

Hari ni....kenduri belakng umah mak...kenduri kawen.pukul 1tngh hari aku pegi dngn kaum kerabat
aku...lepas makan kita org balik...mak cik nak balik ipoh,aku hubby ngn ank2 pegi antar mak cik kat station bas kulim pas tu...terus pegi jpj hubby nak renew lesen yg dah terover due....

Masa dalam keta hubby ajak balik alor setar..."la...kata hr selasa baru nak balik...."aku ikut jer...x kisah nak balik bila, balik hari ni...pun best gak...dah x sabar nak jumpa anak sedara aku yg paling junior tu....

Lepas makan ptg kami brtolak balik alor setar...ina ikut sekali...dia balik ngan hakim jer...awie balik penang....sebelum sampai umah mak, sempat jugak aku ajak hubby singgah makan chicken chop kat joned cafe.Perghh...sedap giler....emmm mcm mana la... berat badan ni x brtambah...hehehe....

0 Komen♬: