RAHSIA DIHATI X SIAPA YG TAHU

| |

sepanjang minggu lepas aku bnyk abiskan masa aku ngan baca novel.novel
yg entah keberapa kalinya aku baca....buat masa la...aku takder novel yg trbaru
sekarang ekonomi tngh gawat so trpaksa ler aku stop beli novel buat masa skrng...
lagi pun aku bukannya kejer suma harapkan duit hubby jer....


semlm lepas ambik abg apik blk sek terus pegi sbrang jaya settle duit umah ngan keta pastu pegi k4, aku ngan hubby makan mcd anak2 makan kfc pastu terus balik alor setar
ptg baru sampai uamh...mak cam bisa la..ptg2 cam gini selalunya dia pegi lepak umah
cik timah ayah lak tngh repair motor....
malam ayah ajk gi beli ikan kat kuala kedah,aku ikut jer....

rahsia dihati x siapa yg tahu,bila hati mula brsuara bibir tidak perlu brkata2
hari ni...agak membosankan x der sebarang xtvt yg aku buat...tadi sempat gak aku chat ngan ita,aku dah blajar satu lagi prkara baru....ngan ita...lepas chat ngan ita
aku trlelap kejap sedar jer...dah kul 5.30pm...tak tahu nak wat apa aku ajak mak pegi
lepak umah cik timah
bisa ler dah p umah cik timah mcm2 citer yg ader.mlm aku,hubby ngan anak2 pegi pasar mlm niat hati nak beli burger tp x der la...pulak...

entah kenapa debaran dihati kian brtambah....

2 Komen♬:

nemesis said...

bagus la kalo dah settle masalah,setiap yg susah ada jln keluaq,insyaALLAH,Tuhan sentiasa ada utk kita

adik abang said...

alhamdulillah....segalanya telah selesai atas kehendak-NYA