letih sangat

| |

semlm aku balik kg lagi...wapun baru minggu lepas aku dah..balik ,kannya apa
raser kesian lak kat mak aku,semenjak mama uda(adk ipaq aku da)dlm pantang adik aku bnyk abis kan...masa dia kat umah mentua dia raser kesian lak kat mak ngan
ayah x der sapa2 kat umah.
klu aku satu famli balik x der la...dia org sunyi sngt....

abg apik dah stop minun susu...heran jugak aku ngan hubby tetibe jer...dia brenti minun
susu.aku ngan hubby ada gak la...tnya dia kenapa tiba2 jer...abg apik brenti susu...
jawapan yg dia bg kat aku ngan hubby simple jer.."abg apik dah x lalu minun susu"
klu boleh aku ngan hubby x nak dia brenti susu,biarlah dia minun susu sampai besar
lagi pun susu baik utk minda dan kesihatan..aku ngan hubby cadang nak bali susu lain
lak kat abg apik mungkin susu tu dah x sesuau ngan umur dia....

hr ni...agak meletih kan...aku raser padat sngt jadual aku hr ni...
mlm sempat gak aku berborak ngan ita kat email.

k...lah...esk aku sambung lagi kepala pun dah pening....

0 Komen♬: