xtvt hari ni...

| |

Semlm aku tido kul 2lebih...hubby tolong aku cari resepi yg best2 dlm MYR....ada ler...3@4 resepi yg menarik minat aku ngan hubby yg lain2 tu...biasa jer...

hari ni...hubby ikut ayah pegi dusun...pagi2 lagi aku dah pegi umh cik timah tlg apa yg patut..lebih kurang kul 10 br aku balik..sempat gak chat ngan ita...tapi sekejap jer..la...dah setel suma kejer umah,kul 12 lebih aku ngan mak pegi umah cik timah.
Hari ni...cik timah ajak kami mkn nasi umah dia...dia buat nasi ulam
Perghh...x la...sedap mana pun biasa jer....

Masa tngh dok chat ngan ita hubby pun balik,hubby beli pokok belimbing madu....nak tanam kat umah...
Ptg plak...aku ajak hubby p kedai beli tudung saji...nak buat hiasan...
pas balik dari kedai apa lagi wat taik mata ler...hari ni..ujan lebat ngan angin pun kuat,sedar jer dah kul 6lbh..ters pegi dapur masak utk mkn malam

0 Komen♬: