SEHARI DI DUSUN

| |

Kelmarin lepas ayah balik kenduri,ayah ajak hubby gik...dusun.sebab x der..apa2 xtvt aku pun ikut sama, ajak abg apik tp dia x mau ikut...
masa kat dusun bnyk gak durian yg dah mula luruh tapi bnyk yg busuk dari yg elok...ader sebijik jer...yg elok utk aku bawak lik...kat abg apik.
aku cam biasa ler...klu dah pegi dusun mesti cari pokok2 yg agak unik ckit utk wak...balik...
ayah ambik ank2 pokok pisang utk tanam kat dusun satu lagi...

hubby tngh tlg ayah tanam ank pisang.

ini salah satu pokok cempedak yg bnyk buah.ini dusun ayah yg baru beli.dusun nicuma ader pokok cempedak ngan petai jer..pokok2 lain ayah baru jer..tanam..lambat lagi ler..nak mkn hasil dia

hubby tngh dok pulun makan durian

aksi mengopek durian sampai terluka jari

aksi model gadis dusun buah cempedak...........hehehe

buah durian pertama yang aku jumpa

Artistic Dividers

2 Komen♬:

Watierman said...

best nya lyana gi dusun....walaupun akak tak makan durian dan cempedak tu....tapi...kalau dusun tu nanti ada manggis dan rambutan.....adus!!!heaven!!!

adikabang said...

aik..tak makan durian n cempedak ker?
takper nnt klu dh smpai musim manggis n rambutan.lyana havoc kat kak watie..hehehe