DUSUN LAGI

| |

Diawal pagi aku dah bangun siapkan juadah untuk pergi berkelah di dusun.Janji ngan hubby kol 8.30am tapi biasa ler ..main ngan anak2..terpekik terlolong sana sini..kol 9.30am baru bertolak..
Ayah aku awal2 pagi dah bertolak...kami jer yg menyusul kemudian..

Hubby ajak jran depan rumah ikut sama buat teman kutip durian..eheheh !!
sampai sana dalam setengah jam adik syafiqah lak buat hal..nak uhuk!!! (sendiri tau la)
naik hangin gak aku..org dok sibok carik durian ..nie terpaksa dok sibok cari jamban..
last skali terpaksa ler buang kat mana yg sempat...nasib baik air ada kat pondok ...

kali nie bwk balik buah durian dan buah berangan jer..termasuk ler rebung.
Yang lain2 tu belom masak gik..



Hubby buat camp fire nak halau nyamuk


hasil kutipan round pertama...


abg apik ngan gaya pengawal pondok durian


Melelapkan mata jap setelah penat mencari bau durian


Makan time

Nak gak enterframe


sempat lagik berposing tu..


Pulun jangan tak pulun..


Letih sangat ler tu sampai amik gambar pun tak sedarkan diri..


OFF ROAD meredah dusun belantara ....anda bagaimana? ada brani..!!

2 Komen♬:

mila said...

syoknya.. rindunya nak balik aloq staq jugak..sedihnya...

Lyana@adikabang said...

ajak ler lakimu balik ehehehe....