BUAH STRAWBERI YANG MASAM

| |

mak ajak gik.. tesco beli brg umah.masa kat tesco ternampak lah pulak buak strawberi,murah lak tu..lebih murah dari harga kat cameron.Tanya abg apik,dia kata nak jadi aku pun beli ler...
sampai jer umah,aku pun apa lagi terus ngap buah strawberi tu...perghhh..masam giler..patut ler murah...tapi aku tengok abg apik makan selamber jer..macam manis sangat.petang aku wat agar2 tapi alamak terkurang gula ler pulak.Eemmm...serba x kena jer hari ni.....

buah strawberi yg nampak jer...manis n sedap
tapi masam

agar-agar yang terkurang gula

2 Komen♬:

mila said...

salam kak, len kali kalau strawbery tu masam cicah la ngan susu..mesti manis & sedap.. x pon buat buat blended, lagi sodap..

adikabang said...

abg zam ngan syafiq..dlm dok komplen masam tu..abis depa belasah..!!