SEPANJANG HARI YANG CERIA

| |

Sepanjang minggu pertama cutik sekolah , berbagai xtvt dpt dilakukan bersama keluarga..bersama adik beradik .Balik rumah mertua rasa sonok sgt sbb semer adik badik hubby balik dan berkumpul..dan mcam2 citer diperkatakan..termasuk ler citer2 seram !! tu yang buatkan meremang bulu roma aku..

Bila dah ramai berkumpul,anak2 saudara termasuk ler anak2 aku punya riuh rendah ..lari sana sini..kekadang main smpai tgh malam..ergh!! tak tahu penat yeak bebudak nie..ye ler kan bebudak mana nak tahu apa..yang tahu bangun tidoq..makan ..main..!!

Malam kedua aku balik..hubby plan ngan aku buat BBQ bakar satay ayam.
kami buat satay ala2 satay kajang..tapi rasa kalah besarnya satay kajang..klu jual mesti kena jual dalam lingkungan RM0.80 keatas..ehehehe !! besar tu bukannya apa..nak cepat abis cucukkan kat lidi tu...klu buat kecik2 berejam2 ler nak cucuk !!!tapi sayang aku tak dapat nak attach gambar kat sini kang psl cam. digital adik ipar aku takder cable nak disedut masuk ke pc..takper nnt klu ada aku akan attach kat sini...

Petang semalam sebelum pulang kerumah sbb hubby keje..aku bersama keluarga pergi kenduri kerabat diraja Perak...sempoi gak masakan dia..!!maklum ler kawin ngan kerabat..tuan rumah kena ler masak yg sempoi2..nk jaga status !!ekekeke



anak2 aku bersama sepupu mereka dan yg besau skali tu (belakang)maksu pada bebudak nie..(adik hubby)

berinai ler plak bebudak nie..

kenduri kerabat diraja Perak..tgh dok pulun laksa selepas belasah nasi..tak kenyang beb!!

pengantin !! tingat masa baru kawen dulu..tapi takler grand camnie..

posing digerbang pengantin

0 Komen♬: