Thank You so much for my lovely Hubby...

| |


Assalammualaikum...Pagi ni...buka blog..wow berwajah baru...wapun x lah secantik blog2 org lain tp lyana cukup2 puas hati dng wajah baru blog lyana ni...Tima kasih yg tak terhingga buat Hubby yg telah merubah wajah blog lyana nampak lebih ceria...Xceli dah lama terfikir nak buat perubahan pada blog lyana ni...tp masa x begitu mengizinkan dan x berapa pandai nak upgrade..sebelum ni..ada jugak minta tolong hubby tp tu..lah hubby pun sibuk dng keja2 dia...
Tapi x sangka pulak pg ni blog dah berubah wajah..hubby cakap semlm dia free,keja pun x bnyk..so bnyk habiskan masa depan pc...sempat jugaklah dia upgrade blog lyana yg x seberapa ni...dan lyana betul2 puas hati...Thanks dear...

2 Komen♬:

hOnEySyA said...

untung la ade suami pndai upgrade blog. Nice :)

chamizah said...

best nyer... cantek la wajah baru blog lyana.. sweet la.. bunge2..kaler leh tuko2.. cantek sgt la... jiles i tgk.. hihiii...