1st GA Pearl By mOoN

| |

Joint GA milik Munirahizzan.com
Syarat2 nak joint GA ni pun sonang jer...klik jer kat SINI
dan lihat apa syarat2 yg dikenakan..
Ini jawapan untuk soalan yg ditnyakan:

COLOUR yang lyana paling suka dah tentulah PUTIH..sebab PUTIH nampak bersih jer
and klu kita cat rumah colour PUTIH rumah kita akan nampak luas pastu sejuk jer mata memandang
teringin sangat nak cat rumah colour PUTIH tp hubby x suka huhuhuhu...dan yg penting PUTIH sesuai dipadankan dengan semua warna.Tak kisah lah klu org kata PUTIH ni cepat kotor tp lyana tetap suka.

SEBAB lyana joint GA ni pulak dah tentulah nak menang hadiah hahahah...

Ok lyana nak tag GA ni...dekat Kak Atie
                                                 Mila
                                                 Chukie


                           

1 Komen♬:

mOoN said...

penyertaan disahkan...^^

thanks join...good luck kak...:)