JOM SEJUKKAN TEKAK

| |

Jom kita sejukkan tekak dengan ais krim batang ni...sekarang ni cuaca panas terik...so timbullah idea nak buat ais krim batang ni...lg pun adik abang suka,tiap2 ptg dia orang gi beli kat umah jiran..memandangkan
hari ni lyana terlebih rajin dan mood nak lepak kat dapur lama2 pun ok jer..maka terhasillah benda alah ni..

10 Komen♬:

kulop ludin said...

klassik eiskrim batang nie...
terutama hat asam masin..
kikiki!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Lyana...nk eskrem 3 btg..air jagung ngan milo yer!

Cekodok said...

lama cekodok tak jumpa eskrem ni.. hehe...

CtiE zAr said...

nyum2..kadang2 rajin gak wat..

mummy_ayu said...

uih...cedap tu..layan tu time panas...

PUTERA2PUTERI said...

wah nak gak la eskrim tu....nak serba 1 tau....

ardinihumaira said...

sedapnye kalo pekena yang asam :D

Ezay Hadry said...

wey lame tak makan aiskrim batang ni
best yg milo tu..nom nom nom!!

Wahida Nasution Thakhrim said...

rindu la aiskrim macam tu.. suka perasa milo, sirap dengan jagung..

Anonymous said...

http://akudika.blogspot.com/