MENU TENGAH HARI NI....

| |

Assalammualaikum...
Dah beberapa hari blog ni...tak der new N3...bukan tak der citer yang nak dicelotehkan, tapi disebabkan empunya blog ni malas tahap maximun itu sebabnyer...blog ni..sunyi sepi tanpa N3 terbaru...Tapi hari ni...rasa rajin sikit,itu pun sikit jer...dan rasa nak tempek pic menu hari ni...wapun menu yang tak seberapa dan dah beberapa kali diulang tayang tapi tetap jugak nak tempek...dari tak ada pic lebih baik tempek jer...pic sambai petai ni...hihihihk.Petai ni..dah banyak hari dalam esbok..tapi baru hari ni sempat nak masak,apa taknyer..asyik tapau jer...kekadang tu..pening jugak kepala ni..dok fikir nak masak apa..tiap2 hari sebelum masuk dapur nak kena buka internet dulu...cari resepi...kalau boleh tu nak cari resepi lain dari yang lain tapi terfikir pulak buatnyer masak penat2 pastu tak kena pulak dengan tekak anak2...ha..sudah...sapa pulak nak makan..kadang2 anak2 ni..bila kita masak lain sikit mula la...itu tak makan ini tak lalu..huhhh kekadang tu...penat jugak nak layan selera anak2 ni...tapi itulah sebagai seorang ibu..nak tak nak kena layan jugak selera anak2..kan..Amboi panjang pulak celoteh....Ok..layan jer lah...


3 Komen♬:

Aymy With L♥ve said...

Lyanaaaaa nak sambal udang petai... sob sob sob...

kulop ludin said...

peh.. berasap!!
kena nasik paneh2!!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Selamat hari wanita!!!...sedapnya sambal tumis udang+petai...poberet k.atie tp HB X suker lak....