SORI YER..SIMIEY...AKAK TERLUPA YG KO DAH TAG AKAK...

| |

Alahai...Lyana betul2 terlupa yang Lyana belum selesaikan 1 lagi keja sek.yang SIMIEY bg.Maap bebanyak yer dik...akak terlupa la....ok sekarang dengan sepantas kilat akan  siapkan tag tu yer...

1) Go to your photo files, select the 8th photo folder.
 Pic ni jer yang ada pun...yang len suma dah terdelete masa lappy masuk bengkel ari tu...huhuhu

 2)Select the 8th photo in that folder.

3)Post that photo along with the story behind it. Gambar ni diambil masa raya tahun tahun bila yek....???dah lupa la..tapi apa yang pastinyer tahun tu...Kedah jadi juara berturut turut...Bila ternampak jer piala tu...apa lagi...kalut ler suruh adik abang berposing...bukan senang ooo nak dapat posing dengan piala2 ni semua...rasa bangga ooo...dapat pegang piala yang menjadi rebutan ni...dah tu..3 piala sekaligus...syokkkk oooo...hihihi


4)Then challenge 8 blogging friend to do the same.
Rasanyer dah ramai dah yang kena tag ni...so tak payah lah nak bagi kat sapa2 lagi...

FlowerRoseRedSparkleBar Pictures, Images and Photos

4 Komen♬:

simieY® said...

thanks akak :)

LyanaSyaZam said...

ur welcome....

MAMASYAZA said...

bestnya berpeluang bergambar depan piala tu...pulun KEDAH pulun.

LyanaSyaZam said...

memang best la...mama...yes..pulun KEDAH pulun hihihi