MAI CEPAT...MACAM2 ADA.....

| |

Salam...hai...hai..hai...cuaca hari ni....hujan jer sepanjang hari....bagus jugak bila hujan turun ni...sebab dah lama tak hujan,cuaca pulak panas terik...sampai adik abang pun tak berapa sihat...semalam hubby tak bagi adik gi sek.tapi hari ni selsema dia dah ok sikit cuma batuk2 jer...abang apik pulak time balik sek.ptg semalam terus ngadu selsema...rasa tak selesa...itu lah keadaan cuaca pun tak menentu skrng ni...sekejap ujan sekejap panas...tapi hari ni...mod nak apdet blog berkobar-kobar jer...apa taknyer lappy pun dah ok...harap2 dia tak buat hal lagi la...
Rasanya dah lama betul Lyana tak tayang menu masakan Lyana dekat korang...Xceli malas nak buat n3 masakan sebab asyik masak benda yang sama jer...tak ada yang spescial pun...tapi disebabkan tak tau nak buat n3 apa ari ni...maka lyana pun letak la..menu lyana untuk ari ni....
Oklah jom layan pic kat bawah ni....mee udang tu jangan dok mintak yer...sebab dah pinish....hheheh




                                        MEE UDANG SIMPLE TP TTP SEDAP hihihihi

                                                             TOMYAM CAMPUR

FlowerRoseRedSparkleBar Pictures, Images and Photos