TAG FROM NURUL...(sowey yer nurul...lyana amik masa yg lama nk siapkan tag ni...)

| |

1.Adakah anda rasa HOT??
Hot sngt bila ank2 tak nak dengar cakap

2.UPLOAD GAMBAR KESAYANGAN ANDA???



3Cerita pasal gambar
Sbb kedua dua insan yg dlm gambar ni adalah anugerah yg x ternilai dan harta yg paling berharga dlm hidup lyana..

4.BILA KALI TERAKHIR ANDA MAKAN PIZZA?????
Rasa2nya sebulan yg lepas..time malam psl tak masak nasi lapar

5.LaGu TERAKHIR ANDA DENGAR?????
Alamak lupa la...lagu apa yekkk....

6. Apakah yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
Dengar radio sinar

7.Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?
Ayang (panggilan dr hubby)
Ibu (panggilan dari adik abang)

8.Tag lagi 8 orang.
Opst!!! sowey takut nk tag orang...takut kena marah la....

Untuk soklan 9,10,11,12,13,14,15 lyana x jawab coz tak der saper2 yg lyana tag
kita ke soklan seterusnya (soklan 16)

16.Berikan 5 perkara yang anda tau tentang orang yang mentag anda.                              1.semestinyer seorang perempuan sebab namanyer pun Nurul...
                               2.sudah berkawen
                               3.mempunyai 3 orang pu3
                               4.orang Johor
                               5.seorang suri rumah sepenuh masa

17.Persamaan antara KAMBING dan LEMBU?
 ke2 2nyer sedap dimakan bila masak kari hehehe




18.Perasaan anda wat tag ni? biasa jer...sebab dah selalu kena tag huhuh


19.Adakah anda tau si Razman itu sengal?
 siapa Razman tu...x kenal pun...


20.a) GAY or b) LESS?
kenal pun iadak,mana la nk tau GAY ke LESS lu pikr lah sendiri....

FlowerRoseRedSparkleBar Pictures, Images and Photos