TERBELI LAGI...(nasib baik MRHubby x marah...hiks...)

| |




Salam...malam2 cam ni...baru sempat nak ngadap lappy...siang klu hari sek..memang x sempat...klu sempat pun..kejap jer..itupun sempat buka FB jer...nak baca msg dari kengkawan...blog memang x sempat...nak apdet...Malam ni Lyana nak buat N3 barang yg lyana baru jer beli...fisrt time tengok oval plate ni terus jatuh cinta...terus kol my SIL yg tinggal kat taman UUM Changlon...soh dia p stokis vatage kat Jitra Mall..kebetulan tengah ada sale gila2.....masa beli barang ni MRHubby x tau...bila barang dah ada dalam tangan baru lah...lyana bagitau dekat dia...emmm nasib baik my MRHubby x marah...mungkin sebab dia tahu minat wife dia kot...hiks...dapat jer benda alah ni...x tunggu lg terus jer rasmi...selalunyer klu beli brg Vantage ni tempat dia dalam kabinet(sayang nak guna hihihik) tp disebabkan kabinet dah penuh...fikir punya fikir last..guna jer lah..buat aper nak simpan....hehehe..
Lepas ni...akan menyusul lg 1 koleksi dan mungkin itu koleksi vantage Lyana yg terakhir...sebab lepas ni...nak kmpul koleksi corelle dinnerware pulak...sebab corelle tahan lasak...jatuh pun x pecah...wapun harga mahal tp berbaloi....

2 Komen♬:

PUTERA2PUTERI said...

hehehe...len kali boleh la wat TERBELI lg no...msti x marah lg...cozz leh kata terbeli la..heheheh...pas tu msti dia pun terbeli lemari yg besau baru lak...

LyanaSyaZam said...

ieta...syoknyer..klu zam terbeli almari besau...tp rasa2nya x beli dah kot hhuhuu....