KOLEKSI PERIBADI

| |

Salam......
Alhamdulillah hari ni...masih berkesempatan menjengok blog yang selalu terlepas pandang ni....sekarang ni masa utk ngadap lappy betul2 terhad...time petang2 camni barulah berkesempatan itupun klu adik abang x ajak kluar...klu x,emmm memang x sempat la...

Hari ni...cuaca mendung jer...dari pagi sampai lah sekarang.....klu tarik selimut memang best giler...semenjak 2 menjak ni semakin kering idea nak buat n3...terfikit fikir jugak nak buat  n3 apa supaya blog ni...nampak ceria cam dulu...tiap2 hari ada jer...n3 yg nak dibuat tp skrang ni...emmmm...hampeh....
Emmm tapi hari ni...ingat nak letak pic koleksi Tupperware lah...Sebenarnyer x lah bnyk sangat pun koleksi yg ada tp...yg dari x der n3 lebih baik letak jer pic tupperware yg seciput... tu.....ahaakss.....


INI ADIK ABANG PUNYA KEJA PANTANG ADA STIKER SEMUA BENDA DIAORANG NAK LEKAT


SENDUK PUN NAK NTERPREM GAK HI..HIHIH..


3 Komen♬:

Ummi Humaira said...

salam...

ni bkn ciput lagi , tp banyak tu berbanding koleksi t.ware akak ...

LyanaSyaZam said...

heheh...bole la..akak..lyana beli sikit2...:)

nba-Nur said...

Salam.. Wah banyaknya koleksi t.ware..