1st Eijam's Famly Giveaway's

| |


Salam...masa BW kat blog Kak Atie terpandang lah pulak 1 GA ni...memang menarik minat lyana nak joint GA ni...sebab lyana pun salah seorang peminat tupperware...apalagi bila tengok hadiahnyer berupa barangan tupperware lagilah berkobar kobar semangat nak joint hihih..pastu bila nengok tarikh tutupnyer rasanyer masih x terlambat nak joint wapun tinggal 1 hari jer lg harap2 sempat la...
Ok jom nak citer ckit tentang puan empunya blog dan penganjur GA ni...EIJAM's FAMLY BLOG..blog beliau banyak menceritakan kisah famly beliau dan barangan tupperware beliau...dan beliau begitu bersemangat menyusukan sendiri baby beliau..
Pada kawan2 yg minat dengan barangan tupperware tunggu apa la jom joint cepat tarikh tutup 31/12/2010 jam 10mlm.pada yang berminat nk joint klik jer kat sini http://nhmi.blogspot.com/2010/12/sticky-mode-1st-eijams-family-giveaway.html

1 Komen♬:

EIJAM'S FAMILY said...

salam kenal.. nice blog..minta maaf pasal update list ga tue.. saya dah link kan yerk..