masih lagi x-sai-ted

| |

setel tlg mak kat dpuq trus aku buka pc nak apdet blog n baca email ita.cuma ada satu mail jer dari ita lepas baca aku reply apa yg patut pastu terus apdet blog.skrg ni baru lah tenang ckit ank2 ada kat luaq main ngan cucu jrn seblh x der lah depa kacau aku.

ITA...emmm satu nama yg sntiasa ada dlm diary aku.wapun aku ngan ita hanya brhubung melalui sms dan kami jarang2 jumpa tapi aku dapt rasa keakraban prsahabatan kami.aku sering brkonsi citer ngan dia setakat ni hanya citer2 yg hyappy jer citer2 sedih lum ada lagi...x tau lah
masa2 akan datang.apa yg aku harapkan moga2 prsahabatan aku ngan ita biarlah brkekalan hingga kami dah ada cucu nanti...AMIN.....

tadi aku ngan hubby kluq p beli gift kat ank menakan baru.abg apik x nak ikut dia dok umah ngan mak.issshhh.... susah gak nak beli hadiah kat sikecik ni pilih punya pilih last2 aku beli baju jer 2psng...

hari ni mak masak sup tulang pergh.....sedap giler...dah lama aku x mkn sup tulang.klu kat kulim
jngn harap ler nak jumpa tulang mcm ni...tulang yg betoi2 tulang tu ada ler...
k lah nanti aku smbng lagi.kejap lagi hubby ngan ayah lik smbhyang jumaat so aku nak p sedia apa yg patut.utk hubby dah semestinya aku kena sedia ayaq ais klu x,x selera dia nak mkn nanti

ptg p tngk ank menakan baru,janji ngan maklang kul 3 tp sampai 3 lbh pun maklang x mai gak aku ajk mak p dulu..sampai kat umah cuki maklang pun sampai gak maklang kata dia p umah tapi x der sapa....k lah tu janji maklang dah sampai....

lik dari umah cuki ayah ajak pekena ABC kat tmn wira.ha mmg kena lah time2 pns cam gini, fuhhh....rasa lega ank tekak aku...tapi ABC dia x ler sedap sangt kira ok ler...

mlm sebelum tido sempat lagi aku bremail ngan ita...syok ler pulak macam2 soalan dia tnya aku
k..lah cukup untuk hari ni....

0 Komen♬: