jiwa kacau

| |

entah naper aku rasa x sedap hati jer...jantung brdebar debar rasa cam ada something
yg x kena...
YA ALLAH TENANGKANLAH HATI DAN JIWA AKU...AMINN..

lepas mkn aku,hubby n ank2 pegi tesco..sebelum tu...masuk nagoya dulu sesaja nak cuci mata.kain langsir ada offer ler..murah giler...tapi x masuk dalam buget bulan ni..aku bagi tau hubby lngsir ada ofer hubby kata x per esk2 ni ada ofer lagi...
aku x ler frust sangat...
masuk dalam tesco beli stationry kat abg apik.susu depa n shoping brg2 ringan jer...
abis shopping terus balik...
masa kat tesco aku ngan hubby brminat ngan satu promosi set pembelajaran utk ank2 mmg menarik tp harga dia mhl sangt...lagi pun x rugi klu beli hubby kata nantilah lik pikir dulu...

pak uda ada kat umah..aku masuk bilik terus wat taik mata....hubby n abg apik pun sama, cuma adik jer aku dngr dia dok pot pet2 ngan mak...
bangun jer...pak uda dah balik mak kata dia p main bola...
mlm ni balik kulim anis(adk ipaq aku)nak tumpang sekali...

2 Komen♬:

nemesis said...

yg paling afdal,mintak doa ngan Tuhan bila jiwa kacau atau serabut otak...dgn DIA kita bleh mintak apa saja...
mmg harap2 ada la jodoh,tlg doa utk ayie sama

adik abang said...

nnt klu buat kenduri ayie...jgn lupa buat nasi kandaq lauk udang besaq ngan sotong..kekeke!!

-abg zam-