KEMBALI BERBLOGGER

| |

Alhamdulillah...masih lg berpeluang untuk kembali berblog...Selama ni...asyik melayan FB jer...sekarang ni...dah ramai kawan2 yg tak berapa aktif berblog,rata2nya semua dah ada FB.Hari ni...tengah mood boring2,saja jer...godek2 blog yang dah lama bersawang ni...sempat juga geledah dapur kawan2,rupa2nyer masih ramai yang xtif berblog,cuma Lyana jer...yang ketinggalan...heheheh....Kak Wati,Maz,Cikmi semuanyer masih xtif....Semuanyer masih menayangkan menu2 yg menggiurkan....dari dapur masing2.Fisrt time buka blogger ni...pening jugak,sebab sekarang dah lain,tak macam Lyana mula2 berblog dulu..sekarang ni dah macam2,yerlah teknologi dah semakin canggih cuma Lyana jer yang agak ketinnggalan heheheh...
Untuk first n3 Lyana  kali ni,Lyana nak kongsi kuih pau yang pertama kali Lyana buat dan Alhamdulillah menjadi dengan jayanya...Lepas ni...dah tak payah nak beli kuih pau kat kedai,terasa nak makan buat jer...sendiri yang penting kena dengan citarasa hubby dan anak2 dan yang paling penting tu...air tangan ibu yg menyediakan....Untuk resepi kuih pau ni Lyana ceduk dari dapur cik mat kita..untuk sesiapa yang nak cuba buat kuih pau ni klik jer...kat link bawah tu...terus ke dapur cik mat kita hehehhe...
/http://www.tiffinbiru.com/

                                       Taraaaaa...inilah kuih pau yg Lyana buat semalam tu.....

4 Komen♬:

E'in said...

lps nie rajin2 laa update..

hpm.ba said...

Thanks for allotment this post. This column accommodates actual able information.
Ivanica

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas mendowload dn upload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Rahul said...

Most Trusted Dental Clinic In Rajkot | Dr Kamals Dental Clinic

Dr. Kamal's Dental Clinic is managed by a group of well-educated specialists who come with years of combined experience in the dental field.