karenah ank2

| |

bangun tido jer terus baca email yg ita antaq pastu basuh baju sek abg apik.abng apik punya baju sek x leh nak basuh ngan machine kotornye yaRabbi mengalahkan tukang kbn sek.tipa2 arik aku nak kena sental ngaan tangan raser cam nak tenyeh baju tu kat muka dia...dah brkali aku pesan jng kotorkan baju tapi tu...lah...namapun budak2 masuk telinga knn kluar telinga kiri.....

adik lak x abis2 ngan baju upin n ipin dia..awal pg dah kejutkan aku suruh basuh baju dia...klu pegi mana2 pntang jumpa baju upin n ipin mesti nak beli kekadang tu aku nagn hubby wat tak tau jer...ank2 ni...kan..blh ikut sangt cakap depa nanti naik lemak....

abg pik,lepas jer bekpes terus p umah cik timah main ngan anis ler tu...mak pun ada sana.semlm aku brbual ngan mak.biasalah mak ni...bila aku dah balik tu mcm2 ler luahan prasaan dia kat aku...ada yg menyedapkan telinga dan ada yg menyesakkan dada..

0 Komen♬: